Modlitba
Agent v utajení s prepojením na saudského princa, ktorý možno financuje teroristické aktivity, poskytne Carrie odhaľujúcu časť elektronických dôkazov. Medzičasom Carrie študuje videozáznamy života v Brodyho dome. Ukazuje sa na nich, že ho trápia traumatické spomienky a odoláva tlaku Pentagonu a médií, aby ho velebili ako amerického vojnového hrdinu.