Pod kontrolou
Svadba má šťastný koniec po tom, čo sa Cali podarí upokojiť konflikt medzi nevestou a jej otcom. Malena, Andy a Cali sa tešia z ďalšieho úspešného podujatia, no problém s kanalizáciou ich rýchlo prinúti zmeniť kanceláriu. Malena sa neskôr dozvie, že o potenciálny projekt bude súperiť s Marcosom. Cali od svojho manžela dostane zlé správy.
Svadba má šťastný koniec po tom, čo sa Cali podarí uzmieriť nevestu a jej otca. Malena sa zapletie s Ivánom. Malena, Cali a Andy sa tešia z ďalšieho úspešného podujatia, no problém s kanalizáciou ich prinúti presťahovať sa do galérie. Zatiaľ čo Andy a Malena pracujú na potenciálnom projekte pre neziskovú organizáciu, Cali sa stretne so svojím manželom, ktorý má zlé správy: prišiel o časť pôdy, ktorú vlastnili, a potrebuje k nej doklady, z čoho je Cali sklamaná a zahanbená. Ray medzitým prichádza do agentúry v čase, keď Malena a Andy prezentujú svoju ponuku neziskovej organizácii, o ktorú súperia s Marcosom. Andy Malene prezradí, že má dcéru. Na konci dňa Malena narazí na záhadu okolo tehotenského testu.