Plán hry
Profesor Na, takzvaný „včela“, ktorý minul všetky svoje peniaze, zoznámi Cha Moosika s novým finančníkom, Jungom Sukwoom. Sukwoo, ktorý pôvodne Moosika podozrieval , nakoniec poľaví v ostražitosti a premrhá svoje peniaze. Medzitým Kim Sojung, ktorá pracuje v Moosikovom hoteli, stretne Philipa.