Sprout
Na trhu je Lilo v pokušení aktivovať záhradnícky experiment, aby porazila Mertle v súťaži o najkrajšiu orchideu. Experiment sa zmení na burinu a vymkne sa spod kontroly. Stitcha fascinujú kovboji a prihlási sa do súťaže v jazde na býkovi.