Pán Crocket
Slobodná matka si myslí, že našla spôsob, ako utíšiť svoje dieťa – VHS kazetu s čudnou detskou reláciou s názvom Svet pána Crocketa. Avšak, temné a krvavé tajomstvo čaká, kým sa zvnútra kazety dostane do ich domu.