Star Wars: Epizóda I - Skrytá hrozba
Rytieri Jedi Obi-Wan Kenobi a Qui-Gon Jinn zachránia kráľovnú Amidalu, vládkyňu pokojnej planéty napadnutej temnou armádou. Počas úteku objavia deväťročného Anakina Skywalkera, zázračné dieťa, v ktorom je Sila nezvyčajne silná.
Zažite hrdinskú akciu a nezabudnuteľné dobrodružstvá v Star Wars Epizóde I: Skrytá Hrozba a pozrite si prvé osudové kroky na ceste Anakina Skywalkera. Jedi učeň Obi-Wan Kenobi a jeho majster Qui-Gon Jinn objavia deväťročného Anakina, keď uviaznu na púštnej planéte Tattooine po tom, ako zachránili kráľovnú Amidalu pred inváziou jej planéty Naboo. V mladom Anakinovi je Sila nezvyčajne silná. Anakin vyhrá napínavé letecké preteky. V pretekoch získa aj svoju slobodu a opúšťa svoj domov, aby začal svoj Jedi tréning. Hrdinovia sa vracajú na Naboo, kde Anakin a kráľovná musia čeliť invázií, kým dvaja Jediovia zápasia s nepriateľom Darth Maulom. Vtedy si uvedomia, že invázia je iba prvým krokom v pláne vracajúcich sa temných Sithov.