Star Wars: Klonové vojny
Kým v galaxii prebiehajú vojny klonovaných, Anakin Skywalker a jeho nový Padawan Ahsoka Tano sa vrhnú do nebezpečnej misie, aby zachránili uneseného syna kriminálneho lorda Jabbu Hutta.
Kým v galaxii prebiehajú vojny klonovaných, Anakin Skywalker a jeho nový Padawan Ahsoka Tano sa vrhnú do nebezpečnej misie, aby zachránili uneseného syna kriminálneho lorda Jabbu Hutta. Odpadlík Gróf Dooku je odhodlaný im to prekaziť a vyšle zabijaka Asajj Ventress. Je to misia s vážnymi následkami. Snímok obsahuje vyobrazenia požívania tabaku.