Staviteľ Mickey
Na rušnom stavenisku Mickey ovláda pásový bager, Minnie predáva balené obedy a flirtujúci Pete robí predáka. Keď Peteove návrhy prekročia hranicu vhodnosti, Minnie prichádza na pomoc Mickey. Výsledkom je naháňačka cez oceľovú konštrukciu budovy a strhujúci záver.