Strašidelný dom
Realitný maklér a jeho rodina musia s pomocou mocnej veštkyne Madam Leoty zaistiť, aby zbavili sídlo Gracey jeho dávnej kliatby.
Eddie Murphy sa predstaví v úlohe realitného agenta, ktorého rodina sa v strašidelnom starom sídle Gracey stretne tvárou v tvár s 999 pochmúrnymi, škľabiacimi sa duchmi! S pomocou mocnej veštkyne Madam Leoty (Jennifer Tillyová) musia bojovať, aby zbavili sídlo starodávnej kliatby... a to skôr, než hodiny odbijú trinásť!