Stratené jadrové zbrane studenej vojny
Keď dve najväčšie svetové superveľmoci súperia o nadvládu, podnietia mimoriadny pokrok vo vojenskej technológii. Takmer 50 rokov Spojené štáty a Sovietsky zväz súťažili v monumentálnych pretekoch v zbrojení známych ako studená vojna. Prelomová počítačová animácia nám umožňuje preskúmať oceán a odhaliť šokujúce dôkazy o tajnej jadrovej konfrontácii.