Superpes
Je to vták, je to lietadlo, je to žaba... nie, je to SUPERPES! Po nehode v záhadnom laboratóriu šialeného vedca obyčajný bigl s menom Shoeshine získa výnimočné schopnosti... a schopnosť rozprávať!
Po nehode v záhadnom laboratóriu šialeného vedca Dr. Simona Barsinistera obyčajný bígl získa výnimočné schopnosti... schopnosť rozprávať! Vyzbrojený pútavým kostýmom, superhrdinu Superpes sľúbi chrániť občanov obliehaného hlavného mesta, konkrétne peknej španielky s menom Polly Purebredová. Keď zlovestný plán Barsinistera a jeho vytiahnutého poskoka Cada ohrozuje hlavné mesto zničením, len Superpes ho môže zachrániť.