Lois pripraví obrovskú hostinu na Deň vďakyvzdania a pozýva všetkých na večeru.
Lois pripraví na Deň vďakyvzdania kopec jedla a pozve celú bandu na večeru. Joe je v šoku, keď sa jeho kedysi nezvestný syn Kevin Swanson vracia z Iraku.