Na vlásku
Olaf spustí dole vlasy pri tomto impozantnom a nápaditom prerozprávaní obľúbenej rozprávky z roku 2010 z dielne animačných štúdií Walta Disneyho, a dokonca stvárni Rapunzel spolu s ďalšími kľúčovými postavami. Nikto nie je taký šarmantný ako Olaf v stvárnení temperamentného zlodeja Flynna Ridera a zjaví sa aj ako matka Gothel. Dočkáte sa aj lampášovej šou na nočnej oblohe, vďaka ktorej konečne uvidíte svetlo.