Teen Beach Movie
Život je pre surferov Bradyho a McKenzie ako rozprávková pláž, kým ich obrovská vlna záhadne neprenesie do retro plážového párty muzikálu „Wet Side Story.“ Tam tí dvaja jazdci na vlnách zmenia scenár a spôsobia, že sa hlavné postavy zaľúbia do nich a nie do seba navzájom. Ak sa tým dvom podarí príbeh vrátiť do správnych koľají, cesta domov bude bez problémov. V opačnom prípade môžu skončiť uväznení v retro svete navždy.
Cowabunga! Chyťte dokonalú vlnu slnečnej zábavy pokropenej vzrušením, prekvapeniami a rodiacou sa láskou. Život je pre surferov Bradyho (Ross Lynch) a McKenzie (Maia Mitchell) ako rozprávková pláž, kým ich zablúdená vlna čarovne neprenesie do klasického plážového párty filmu 60. rokov „Wet Side Story“, kde hrozí obrovský konflikt medzi bikermi a surfermi. Tam, uprostred záplavy surfovania, spievania a tancovania, Brady a Mack neúmyselne zmenia príbeh a filmoví hrdina a hrdinka snov sa zaľúbia do nich a nie do seba navzájom. Podarí sa našim hrdinom vrátiť príbeh do správnych koľají alebo tam ostanú navždy uväznení? Teen Beach Movie preteká veselou zábavou a energetickými muzikálovými číslami, ktoré z celého roka robia nekonečné leto.