Teória chaosu
Pritom, ako sa Daisy s tímom snažia ochrániť inhumanov, S.H.I.E.L.D. odhalí šokujúcu pravdu o jednom z jeho najväčších nepriateľov.
Pritom, ako sa Daisy s tímom snažia ochrániť inhumanov, S.H.I.E.L.D. odhalí šokujúcu pravdu o jednom z jeho najväčších nepriateľov. Fitz zatiaľ pomáha Simmonsovej získať informácie, ktoré by ich mohli dostať späť cez portál.