Bublinár
Nino nedokázal presvedčiť Adrienovho otca, aby zorganizoval narodeninovú oslavu pre jeho najlepšieho priateľa. Je sklamaný a Nočná Moľa ho akumatizuje. Stane sa z neho Bublinár a necháva zmiznúť dospelých. Uniknú Kúzelná Lienka a Čierny Kocúr jeho bublinám?