The Cheetah Girls
Spoznajte The Cheetah Girls, štyri tínedžerky, ktoré riešia problémy spojené s dospievaním a popritom si vyspievajú a vytancujú vysnívanú zmluvu s nahrávacou spoločnosťou. Dievčatá čoskoro stretnú slávneho hudobného producenta, ktorý ich dovedie od talentových šou až do nahrávacích štúdií... no keď búrlivá štvorica zistí, že ich veľký úspech je spojený so stratou voľnosti, dievčatá musia zostať verné samy sebe, aby si splnili sny.