Jess a partia sa vydávajú na tú najveľkolepejšiu valentínsku túru po baroch.
Keď sa v susedstve otvorí nový bar, doplní sa posledný dielik skladačky Nickovej veľkolepej valentínskej túry po baroch. Medzitým Jess a Ryan v opitosti premýšľajú o svojej budúcnosti, Coach stretáva novú ženu – stále dokola – a Schmidt sa snaží zapadnúť do sveta politiky.