Útek
V januári 2017 zmizla len 18-ročná Patricia z domu. Jej rodina si čoskoro uvedomí, že ju ovplyvnil guru sekty, ktorý ju cez internet presvedčil, aby ušla do Peru a pridala sa k sekte, ktorú viedol on a jeho manželky. Od tohto momentu rodina spustí mediálnu kampaň v Španielsku a Peru a nevzdá sa, kým nezískajú svoju dcéru späť napriek tomu, že ona sama sa ich verejne aj súkromne zrieka.