Klauzula o Kribble Krabble
Potom ako Scott s rodinou dokončia vianočné obchôdzky, spustí plán pre budúcnosť Severného Pólu, vymenovaním Cala za ďalšieho Santu. Carol a Sandra sa ujmú nových úloh, keď Calvinovci zmenia Severný pól na rodinný podnik. Betty sa zdráha odísť, keď na ňu príde rad v Kribble Krabble a Úžasný Santa náhodou vypustí Šialeného Santu.
Vianočná nálada vrcholí a Scott sa zameria na budúcnosť. Cal slávi osemnáste narodeniny a Scott ho vymenuje za ďalšieho Santu. Carol a škriatkovia sú skeptickí, či sa Scott rozhodol správne. Betty má plné ruky práce, aby odolala pravidlám, keď na ňu príde rad v Kribble Krabble. Scott menuje Noela na nový post. Carol upevní svoju pozíciu ochrankyne elfov a Sandra dostane na starosti všetky zvieratá Severného pólu. Medzitým Fanatický Santa Kris "Kringle" Moreno omylom vypustí dlho spiaceho Šialeného Santu z jeho krachujúceho zábavného parku Santapolisu.