Malý princ
Kate zistí, že niekto pozná tajomstvo Aaronovho skutočného pôvodu. Dramatické presuny v čase ohrozujú životy zvyšných stroskotancov.
Kate zistí, že niekto pozná tajomstvo Aaronovho skutočného biologického pôvodu. Dramatické presuny v čase medzitým ohrozujú životy zvyšných stroskotancov na ostrove.