Medailónik
Robin s Barneym na ceste na Long Island na ich svadobný víkend dospejú k prekvapivému rodinnému zisteniu.
Robin s Barneym na ceste na Long Island na ich svadobný víkend dospejú k prekvapivému rodinnému zisteniu. Marshall medzitým zbadá na internete niečo, čo ovplyvní celú jeho spiatočnú cestu na východ. Lily konfrontuje Teda, aby už konečne pustil Robin z hlavy.