Uväznený muž
Matt a Foggy sa ocitnú medzi mlynskými kameňmi Punisherovej pomsty. Karen a Matt hľadajú pravdu rozličnými spôsobmi.
Daredevil zariadi v nemocnici ošetrenie pre deti z Nobuovho experimentu. Reyesová prezradí skutočný príbeh v pozadí masakru pri kolotoči, pri ktorom zomrela Castleova rodina. Niekto zaútočí na kanceláriu Reyesovej, zabije ju a zraní Foggyho. Matt navštívi Fiska, ale nepodarí sa mu ho vydierať. Niekto zaútočí na Karen v jej byte a Castle je zachráni. Matt sa pripravuje čeliť organizácii Hand tvárou v tvár.