The Most Magical Story on Earth: 50 Years of Walt Disney World
Na oslávenie 50. výročia Walt Disney World Resort zoberieme divákov na historickú cestu do Walt Disney World na Floride, ktorá sa tiahne naprieč pol storočím.
Na oslávenie 50. výročia Walt Disney World Resort zoberieme divákov na historickú cestu do Walt Disney World na Floride, ktorá sa tiahne naprieč pol storočím. Uvidíte úžasné vizuálne obrazy a hudobné vystúpenia, ktoré sprevádza renomovaný filharmonický orchester z Orlanda. Uvidíte tiež rozhovory s ikonickými hercami, herečkami a športovcami, účinkujúcimi z Walt Disney World, Disney tvorcami a súčasnými a minulými výkonnými pracovníkmi, ktorí všetci zohrali výnimočnú úlohu pri rozfúkaní kúzelného prachu.