Druhá žena
Daniel a Charlotte opustia Jackov tábor, aby splnili svoj cieľ, a Jack s Juliet sa ich pokúsia vypátrať skôr, ako sa im to podarí. Znovu sa vraciame k Julietinej romantickej minulosti na ostrove s „tými druhými“.
Juliet nevítane navštívi niekto z jej minulosti a prikáže jej vystopovať Charlotte a Faradaya, aby im všetkými možnými prostriedkami zabránila dokončiť ich misiu. Ben dá Lockovi lákavú ponuku.