The Phoenix of Gloucester
Charlie, sklamaný spisovateľ, odchádza do chátrajúceho vidieckeho domu svojho chorého starého otca a má za úlohu zbaliť všetky jeho veci. Pri poslednom stretnutí jeho starý otec, ktorý je teraz v hospici, poprosí Charlieho, aby získal záhadného „Fénixa“. Vďaka kráse prírodného prostredia domu a náhodnému stretnutiu s miestnym umelcom začína Charlie chápať, čo tým jeho starý otec myslel.