„The Rescue”
„The Rescue“ rozpráva príbeh, ktorý šokoval svet v roku 2018: zdanlivo nemožná a odvážna záchrana dvanástich chlapcov a ich trénera uväznených hlboko v zatopenej jaskyni na severe Thajska. „The Rescue” odhaľuje riskantný svet jaskynného potápania, ohromnú odvahu a súcit záchranárov a vzájomnú ľudskosť medzinárodnej komunity, ktorá vznikla, aby chlapcov zachránila.