Úsmev
Mesiace po dramatických udalostiach, ktoré prinútili bývalú agentku CIA Carrie, aby podstúpila terapiu, konečne našla pokoj. Ale pokroky, ktoré urobila, sú v ohrození, keď sa opäť vynorí agent z jej minulosti. Medzičasom čerstvý kongresman Nick Brody zistí, že Abu Nazir asi nie je spokojný s jeho nenásilným prístupom, ktorý by priniesol zmenu v Amerike.
Mesiace po dramatických udalostiach, ktoré prinútili bývalú agentku CIA Carrie, aby podstúpila elektrošokovú terapiu, konečne našla trochu pokoja v náručí svojej rodiny. Ale pokroky, ktoré urobila smerom k svojmu duševnému zdraviu, sú ohrozené, keď sa opäť vynorí agent z jej minulosti. Medzičasom čerstvý kongresman Nick Brody zistí, že Abu Nazir asi nie je spokojný s jeho nenásilným prístupom, ktorý by priniesol zmenu v americkej zahraničnej politike. A Dana vyzradí dôležité tajomstvo.