Turecká misa
Jim je posadnutý bowlingom, zatiaľ čo Cheryl a ich hostia netrpezlivo čakajú na začatie večere na Vďakyvzdanie.
Cheryl pripravuje veľkú večeru na Vďakyvzdanie, ale Andy a Jim vyrazia ešte pred večerou na bowlingový turnaj. Jim sa potom rozhodne, že si chce ísť ešte pred odchodom domov pozrieť futbalový zápas, a tak Cheryl a ich hosť na neho čakajú s večerou.