Svadba 1/2
Veľký deň Mitcha a Cama je konečne tu a nič ho nemôže pokaziť, až kým sa z „ničoho“ stane „celý rad vecí“, ktoré vystavujú skúške aj takého majstra v plánovaní svadieb, akým je Pepper Saltzman.
Veľký deň Mitcha a Cama je konečne tu a nič ho nemôže pokaziť, až kým sa z „ničoho“ stane „celý rad vecí“, ktoré vystavujú skúške aj takého majstra v plánovaní svadieb, akým je Pepper Saltzman. Kým Jay s Gloriou hostia Tuckerovcov, Philovi sa podarí pred slávnosťou stihnúť operáciu očí a Claire si užíva svoju úlohu svadobnej svedkyne.