Informátor
Keďže zneužívanie OxyContinu sa šíri po celej krajine, Bridget začína bojovať proti spoločnosti Purdue. Rick a Randy sa snažia nájsť v spoločnosti Purdue informátora, aby ich vyšetrovanie potvrdil.