Misia na Mars
Keď v simulátore Marsu záhadne zavraždia astronauta cvičiaceho sa na let na Mars, Castle a Beckettová si pri vyšetrovaní oblečú skafandre.
Keď v simulátore Marsu záhadne zavraždia astronauta cvičiaceho sa na let na Mars, Castle a Beckettová si pri vyšetrovaní oblečú skafandre. V prípade však dôjde k prekvapivému zvratu, keď zistia, že vraždu nemohol spáchať nikto zvnútra zapečateného simulátora a že nikto zvonka sa nemohol dostať dnu.