Tenký ľad
Zatiaľ čo nečakaný arktický studený front a mráz s búrkami stále spôsobuje chaos v Austine, Tommy, T.K. a Gillian sa ponáhľajú na pomoc chlapcovi, ktorý spadol zo zamrznutého jazera. Judd a Mateo usilovne pracujú, aby pomohli uväznenému Paulovi a Owen podnikne drastické kroky, aby zachránil muža, ktorého dobodali a nechali umrieť v zasneženej horskej oblasti.