Malé prasiatko
Meg je vzrušená, keď si ju najmú ako modelku. Ukáže sa však, že ide o veľmi špecifický druh modelingu pre foot-fetišistov.
Meg je nadšená zo získania práce modelky, no ukázalo sa, že ide o veľmi špecifický typ modelingu, zistí, že ide o fetišizmus. Medzitým Brian sprevádza Stewieho na jeho dobrodružnej ceste, keď sa Stewie rozhodne, že chce zažiť život aj mimo škôlky.