Thor
Výpravno-dobrodružný film Thor prenesie marvelovský svet z dnešnej Zeme do vesmírnej ríše Asgard. V centre príbehu je Mocný Thor, silný, no arogantný bojovník, ktorého bezohľadné činy roznietia prastarú vojnu. Preto je Thor vyhnaný na Zem, kde je nútený žiť medzi ľuďmi. Keď najnebezpečnejší zločinec z jeho sveta pošle najtemnejšie sily, aby napadli Zem, Thor sa naučí, čo znamená byť skutočným hrdinom.