Tombstone
Plány Wyatta Earpa odísť do anonymného dôchodku v Tombstone v Arizone sú narušené banditami, ktorých kedysi likvidoval, čím sa aj preslávil a výsledkom toho je legendárna prestrelka v O.K. Corral.
Kurt Russell a Val Kilmer vás ohromia v tomto výbušnom, akciou nabitom dobrodružnom filme! Russell je americký maršál Wyatt Earp; Kilmer je hazardný hráč Doc Holliday. Spoja sa, aby nastolili zákon a zúčtovali s neľútostnými banditami v O.K. Corral. S hviezdnym obsadením vrátane Sama Elliotta, Billa Paxtona, Dany Delany, Jasona Priestleyho, Michaela Biehna a hollywoodskej ikony Charltona Hestona vás tento príbeh z Divokého západu prenesie späť v čase priamo do centra prestrelky.