Toy Story
Pred filmami Hľadá sa Nemo, Monsters, a.s. a Autá vám tvorivé mysle z Disney/Pixar predstavili Toy Story - Boj hračiek a úchvatný svet, kde sa hračky hrajú, kým sú ich majitelia preč. Znovu objavte uznávaného režiséra Johna Lassetera a jeho Woodyho (Eman Hason), Buzza Lightyeara (Miro Noga) a ďalších kamarátov v dobrodružstve nabitom humorom, odvahou a priateľstvom.