Tron: Dedičstvo
Keď najslávnejší svetový tvorca videohier vyšle tajný signál z úžasného digitálneho vesmíru, jeho syn sa chytí stopy a vydá sa zachrániť svojho dlho nezvestného otca. S pomocou nebojácnej bojovníčky menom Quorra podniknú otec a syn neskutočnú cestu kyberpriestorom a podstúpia rozhodujúci zápas dobra proti zlu.