Tučniaky
Vo filme Penguins z dielne Disneynature sa samček tučniaka okatého menom Steve pripojí k miliónom ďalších samcov, ktorí si na jar začnú stavať hniezdo, hľadať životnú partnerku a zakladať rodinu. V Antarktíde na neho však číhajú mnohé nebezpečenstvá vrátane kosatiek a tuleňov, ktoré nekompromisne ohrozujú jeho šťastný rodinný život!