Na chate
Andy a Jim sú nadšení, že majú „len chlapský“ víkend na chate Andyho snúbenice v lese. Emily sa však s Andym rozíde cez smsku a v chate sa chlapi stretnú s jej depresívnym ex-manželom. Jim teda vynaloží veľkú snahu, aby rozveselil starého priateľa aj nového priateľa v nádeji, že tak zachráni víkend.