Každý niečo skrýva.
Conrad sa snaží pomôcť pacientovi so záhadným chronickým ochorením, musí však bojovať so skupinou agresívnych ošetrujúcich lekárov a zároveň čeliť svojmu otcovi, ktorí sa bez ohlásenia objavil v nemocnici. Keď Mina obetavo pomáha mladému mužovi z jej susedstva, ktorý ju takmer okradol, Nic jej ponúkne pomoc a odhalí tajomstvo, ktoré Mina schovávala. Mimo nemocnice Nic požiada o pomoc Devona, aby dozeral na Lily, čo má za následok neuveriteľné zistenie, ktoré v nej vyvolá pochybnosti o motívoch Dr. Lane. Renatine plány získať uznávaného chirurga z inej nemocnice sa dostanú do slepej uličky, Bell je totiž proti.