Nesplatené dlhy
Michael je najatý, aby odobral loď jamajským gangstrom a na palube objaví 10 miliónov dolárov. Neskôr sa agent CSS snaží Michaela odradiť od jeho snahy vypátrať, prečo bol vyradený.