Umbrellas
Šesťročná Kyna žije v ďalekej krajine, kde nikdy neprestáva pršať. Dni trávi hraním sa so svojím psom Nanou a pred dažďom ju chráni otcov dáždnik na bradu. Kyna má z dažďa strach, ale keď Nana zmizne, musí sa svojmu strachu postaviť, aby strateného psa našla.