Internetový zabijak
Keď niekto zavraždí internetovú celebritu, Castle a Beckettová spoznávajú výstredný svet internetovej slávy.
Keď niekto zavraždí internetovú celebritu, Castle a Beckettová spoznávajú výstredný svet internetovej slávy. No keď vrah zverejní fotografie z miesta činu na webe na zdieľanie fotografií, uvedomia si, že majú do činenia s psychopatom, ktorý využíva sociálne médiá a môže kedykoľvek zabiť ďalšiu obeť.