Zábavky s kuraťom
Gloria využije príležitosť, keď je s dvojčatami sama, a tajne ich nechá pokrstiť skôr, ako sa Haley a Dylan vrátia domov.
Gloria využije príležitosť, keď je s dvojčatami sama, a tajne ich nechá pokrstiť skôr, ako sa Haley a Dylan vrátia domov. Claire medzitým stále rieši dôsledky fiaska s inteligentnými skrinkami a Cam sa pustí do vojny so školským maskotom, ktorý ohrozuje jeho príležitosť získať novú prácu trénera na univerzite.