Trochu romantiky
Akurát keď sa Michael cíti frustrovaný zo svojho milostného života, navštívi ho jeho brat aj so svojou sexy novou priateľkou.
Michael a Janet sa pokúsia okoreniť si milostný život, pretože obaja cítia, že sa už vytratila iskra. Keď k nim príde na večeru Michaelov brat Ken so svojou mladou priateľkou Tiarou, nenechá si prednosti randenia s mladšou ženou iba pre seba. Rád sa pochváli a nežnosti im rovno aj predvedie, čím ženy z rodiny Kylových iba znechutí. Neskôr počas epizódy sa pár rozpadne a Ken sa zverí Michaelovi, že by chcel mať to čo on a Janet. Michael a Janet si zas od Kena nechajú poradiť, ako svoj milostný manželský život udržať pri živote.