Pod vplyvom
Keď na večierku pri príležitosti vydania albumu popovej hviezdy zavraždia sľubnú dídžejku, Beckettová a Castle sa musia ponoriť do divokého sveta newyorského hudobného priemyslu. Esposito si medzitým pod ochranné krídla vezme problémového tínedžera.