Pod kožou
Tím Jednotky pre analýzu správania vyšetruje neznámeho, ktorý sa nápadne podobá na Rossiho najnovšiu posadnutosť – „Chameleóna“, tiež známeho ako Everett Lynch, ktorý ho takmer zabil a potom zmizol.