Jeden z nás
Cal sa chce Coulsonovi pomstiť zostavením tímu super zloduchov, ktorých úlohou je zničiť S.H.I.E.L.D., a Mayová vyhľadá svojho ex-manžela, aby jej pomohol s krízou, ktorá by mohla rozbiť celý tím.
Cal sa chce Coulsonovi pomstiť zostavením tímu super zloduchov, ktorých úlohou je zničiť S.H.I.E.L.D. Mayová zatiaľ vyhľadá svojho charizmatického ex-manžela, renomovaného Dr. Andrewa Garnera, aby jej pomohol s krízou, ktorá by mohla rozbiť tím.