Dokumentárne
James Cameron zachytáva výkony hercov inovatívnym spôsobom – vystupujú v priestore vybavenom infračervenými kamerami, ktoré zachytávajú ich pohyb. Zároveň majú herci kamery umiestnené aj na hlavách, aby mohli byť zachytené ich emócie a celkový výraz.